Hoteluri si obiceiuri

Luxul unui hotel nu se impune prin pret. Sunt satul de hotelierii care incearca sa vanda pielea ursului din padure. Numai in Romania cred ca ai de-aface cu hoteluri scumpe care ofera conditii mizerabile desi pe internet sunt promovate intens drept raiul de pe pamant. Povesteam intr-un articol anterior patania petrecuta in urma cu cativa ani la mare cand am plecat sa ma cazez dupa niste poze de pe internet. Nu mai revin la ea caci ar fi prea epica. Ma gandeam doar la cei care depasesc cu mult limita bunului simt si incearca sa isi bata joc de clienti in loc sa ii castige prin servicii de calitate. Asa e romanul.

Niciodata nu am inteles de ce se merge pe ideea de pacaleala. De ce unii incearca sa prezinte o realitate atat de deformata incat atunci cand ajungi acolo ti se pare ca te-ai lovit de scenariul unui film de groaza. Am mai spus ca afacerile la romani se bazeaza pe ideea de a da teapa sau de a pacali clinetul intr-un fel sau altul, nici decum pe ideea de sinceritate si onestitate. Marea majoritate a hotelierilor nu furnizeaza serviciile cu care se lauda pe internet sau in brosurile pe care le impart ici colo. Trebuie sa o spunem pe-a dreapta fara ocolisuri. Recent am fost la Herculane cazat intr-un hotel de 3 stele cica insa nu avea nici macar un pres baie. Daca ghinionul avea sa coincida cu astrele puteai sa iti rupi gatul fara probleme atunci cand iesai de la dus.

Turismul in general e o ramura foarte prost dezvoltata iar infrastructura nu iti permite sa vezi locurile frumoase. Degeaba reusesti sa iti faci un hotel in creierul muntilor daca nu ai sosea pana acolo si daca nu poti beneficia de semnalizarea corespunzatoare a zonei de agrement. Ma uitam la Herculane de exemplu. Este o statiune atat de frumoasa insa atat de prost semnalizata. Daca nu esti de-al locului sau daca nu cunosti limba romana iti e aproape imposibil sa o vizitezi. Paragina instalata in acea regiune te lasa fara cuvinte atat ca turist cat si cetatean roman. Grija pentru natura se pare ca a disparut de mult din proiectele acelor edili si frumusetea unei intregi statiuni sta ascunsa sub niste ruine.

Articole Recomandate

Cele mai bune scaune bar Atunci cand pui pe picioare o mica afacere, un bar de exemplu, trebuie sa iei in calcul cateva lucruri destul de elemenatre precum mobilierul, spatiul daca are vad, investitiile ulterioare in publicit...
Spectacolul vietii Pentru mine, viata e un spectacol. Un spectacol la care nu poti sa asisti, poti doar sa joci. Fiecare dintre noi inearca sa joace cat mai bine. Unii disimuleaza, atlii sunt sinceri. Fiecare incearca s...
Casa asigurata termic cu un singur furnizor – Ferroli In 2008 cand m-am mutat am zis ca noua casa va avea obligatoriu aer conditionat.  In vechea locuinta vara era imposibil de stat. Peretii se incingeau atat de tare incat abia tarziu in noapte se raceau...
Afacere de top in 2014: nunta Tot mai multe cupluri aleg sa isi uneasca destinele in ideea de a face rost de ceva bani rapid si fara prea multe batai de cap. E drept, multi or sa spuna ca organizarea unei nunti naste foarte multe ...
Nu m-aș mai muta singur de capul meu, niciodată În urmă cu ceva ani am luat contact pentru prima dată cu mutatul. Am fost nevoit să mă mut dintr-un apartament într-o garsonieră și sincer să fiu, a fost o experiență traumatizantă. Nu m-aș mai muta d...
Insecticidul Calypso – un insecticid eficient in combaterea daunatorilor din pom... Daca vrei ca gradina ta sa arate mereu sanatos si sa nu fii pus in situatia de a lupta cu tipurile nenumarate de daunatori care exista, trebuie sa stii ce tip de insecticid se potriveste cel mai bine ...
Coada de la 8 Am fost de dimineață la Poliție la permise, acolo programul începe de la ora 9 dimineața. Am ajuns acolo pe la 8:45 și am observat cum alături la cazier, era deja o coadă formată destul de mare deși p...
Personalitate sau Impersonalitate? Nu cu mult timp in urma am observat un concurs  pe blogalinitiative ce consta in asortarea unui produs de la evoMAG cu personalitatea.  Am observat ca toata lumea vrea laptopuri, telefoane, componen...