Cine a prezis declinul fotbalului romanesc

Cred ca am vazut clipul de mai jos de 10 ori pana acum. Niciodata nu am mai vazut o conferinta de presa atat de incarcata emotional, in care sa nu se spuna nimic altceva decat adevarul. Am crescut cu fotbal. Asta faceam de dimineata pana seara cand eram in vacante si norocul probabil a facut sa si traiesc niste campionate mondiale.

Au trecut prea multi ani si generatia de aur s-a dus. A ramas generatia de tabla sa se adune de prin baruri si sa screama 90 de minute de penibilitate.

Cel mai rau imi pare ca am ajuns sa facem diferenta intre fotbaluri. Cel de atunci si cel de acum. Maistorul zis Paulica  le zice mai bine in raportul lui.

Cine a prezis declinul fotbalului romanesc? Gheorghe Hagi.

Articole Recomandate

ASOT 2015 Anul 2015 va incepe in forta. Planuiesc o mica “excursie” pana la Utrecht in jurul datei de 20 Februarie pentru concertul A State of Trance din data de 21 Februarie. De cateva zile tot incerc sa gases...
Bendeac a ajuns iar la Antena 1 – In Puii Mei Am vazut zilele trecute pe Antena 1 emisiunea “In Puii Mei” cu Mihai Bendeac. Nu am inteles ce s-a intamplat, cred ca de data asta a fost de acord sa nu mai parodieze pe cine nu trebuie. Poate a ajuns...
2 meserii pe care puteam să le am până acum dar pe care le-am refuzat în ultimul... Cred că fiecare tânăr are la un moment dat în viață clipe în care trebuie să-și decidă viitorul. Ei bine, eu până acum am trecut prin două astfel de cumpene și de fiecare dată am ales să mă chinui, ad...
Câte-o dată rămâi șocat de inconștiența și prostia tinerilor de maxim 20 de ani... Atunci când vreau să văd cum gândește un român, intru pe Facebook. Deși e destul de dureros și șocant, este realitate. E clar că tinerii din ziua de azi petrec mult mai mult timp pe Facebook decât la ...
Nu prea tinem cont de micul dejun Am observat ca prea putini sunt cei care respecta cele 3 mese ale zilei, micul dejun, pranzul si cina. Din acest motiv, societatea romaneasca se confrunta cu un fenomen destul de accentuat de obezitat...
A disparut Absenta din online sau mai bine zis din blogosfera ma face sa am uneori anumite resentimente si regrete. Atunci cand ajungi sa faci bani cu blogul personal, nu cel de nisa impactul este unul nu tocmai...
Să cârtim pe Facebook, zic Severinul nu are apă caldă din martie și nici căldură, cu toate că temperaturile din termometre se apropie noaptea de 0 grade Celsius. Este o problemă cu furnizorul de agent termic încă nerezolvată de...
Motivat sa merg la sala: 67 kg Ieri m-am cantarit si mi-am dat seama ca am ajuns la greutatea perfecta pentru a merge la sala. In urma cu cateva luni am spus asa: “cand ajung la 65 de kg ma duc la lasa”... Ei bine, 67 – haine si op...